marți, 25 ianuarie 2011

Legume la tigaie

        Aceasta reteta am preparat-o cel mai des cat am stat la tara, unde aveam in gradina toate aceste legume proapete. Mergeam cu o ladita in gradina de unde adunam tot ce imi trebuie, cu exceptia ultimelor trei articole  ce nu le-am plantat noi.
 Ne trebuie:
  • 2 cepe
  • 2 cartofi
  • 1 morcov
  • 1 castravete
  • 1 gogosar
  • 1 ardei gras galben
  • 1 dovlecel
  • patrunjel verde
  • ulei (acesta nu l-am cules din gradina)
  • sos de soia
  • sare
     Se curata toate legumele si se taie  in cubulete (sa nu fie taiate pea marunte).  Intr-o tigaie adanca in care am pus ulei la incins calim ceapa si morcovul, apoi adaugam treptat cartofii, ardeiul, dovlecelul si castravetii. La urma adaugam verdeata tocata marunt, sosul de soia dupa gust (sosul de soia este sarat- nu puneti foarte mult), apoi mai lasam la fiert 10-20 minute.

                                                                        Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu